Sunday, November 27, 2016

Sex, City i Iznajmljivanje Apartmana

Jako sam volio TV seriju od pred nekoliko godina ' Sex & City'. Kolumne od Kery su mi zauvijek ostale uzor komunikacije elektronskim medijima. Kratke, ali ne suviše; jednostavne, ali općenite ... se čine kao istekle iz prsta nekog tko je stanovao u budističkom samostanu dok je studirao Modni dizajn. E sad... kad vam ova misao padne na pamet jednog jesenjeg jutra u 6.30 nakon što ste se probudili u 4.30, napravili meditaciju i odlučili život posvetiti vođenju bloga o iznajmljivanju apartmana, pitam se je li to još jedan nesporazum sa samim sobom. Voila! 'Slučajno' ovoj drskoj odluci je prethodilo proučavanje Word Pressa o vođenju web stranica. Da skratim, prenosim pitanja iz Word Pressa koja su mi jučer približila do tada ovu uvijek maglovitu temu: What I am going to do with this ? Who is going to read this? What kinds of informatio will I be posting ? Why am I doing this ? Who amd I doing this for ? How often am I going to be posting and adding information ? Iako se možda ne čini, ali odgovor na navedena pitanja nije ni malo lak! Smislen, racionalan, svima razumljiv odgovor je, možda, sam razlog njegovog postojanja. U akciju nas guraju emocije. Slijepe i gluhe Erinije. Tamo gdje postoji odgovor, nema potrebe za akcijom. Akcija više nije važna. Pa, ni pisanje bloga. I sad konačno, evo me tu na, nadam se, dobrom početku. Pred pitanjima, na koja ču samom sebi odgovoriti kroz blogove koji slijede, prije završetka još jedne moje karijere. Ovaj puta karijere jednog blogera.

No comments:

Post a Comment